dilluns, 20 de març del 2017

Entrevista amb la Júlia


Periodistes de la secció d'entrevistes: Laia, Joana i Lorena

El passat 8 de març la Júlia ( alumna de 6è ) va anar al certamen de lectura en veu alta. No vam poder passar a la semifinal , però igualment estem molt orgullosos del treball que ha fet. Esperem que hagi gaudit molt. A continuació veureu un vídeo de la lectura que va fer la Júlia.

Us deixem l'entrevista amb la finalista:

La Canalla: Et va costar molt esforç ser escollida titular?

Júlia: No, perquè a mi m’agrada molt llegir i vaig aprendre molt amb la Tere.

LC: Tu volies sortir titular o et feia molta vergonya?

J: Des del principi em va agradar molt que em triessin pre-seleccionada i haver anat ha sigut una experiència molt divertida .

LC: Quan et van dir que erets l’escollida com et vas sentir?

J: Em vaig posar molt contenta .

LC: Com et senties abans d’arribar?

J: Molt nerviosa.

LC: I un cop allà?

J: Encara més.

LC: Et va agrada la experiència?

J: Sí vaig aprendre molt.

LC: Repetiries?

J: Sí.

LC: Com et vas sentir?

J: Una mica nerviosa però molt contenta.

LC: Creus que tenies possibilitats de guanyar?

J: La veritat és que tots els de la meva categoria eren molt bons i era molt difícil guanyar.

LC: Gràcies.

J: De res.

LC :Adéu.

J: Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada