dimarts, 14 de maig del 2024

Ja puc! Dormir i salut

Periodistes: Gal·la i Arlet 




6-9 anys: 

He de dormir de 8 a 10 hores.

Puc dormir, habitualment, sense peluix.

Me'n vaig a dormir tot/a sol/a.

Resolc petites necessitats nocturnes sense despertar a ningú (set, ganes de fer pipí…)

Em desperto sol/a amb el meu despertador quan haig de fer alguna activitat o preparar-me alguna cosa.

Continuo necessitant que m’acompanyis quan tinc malsons.


9-12 anys:

Quan per situacions excepcionals no he descansat prou sé gestionar la manca de descans.

Cal que dormi 8 hores com a mínim.

M’agrada el “bona nit” de l’adult.


12-14 anys:

Encara que hagi dormit poc, segueixo igualment la dinàmica familiar.

He de dormir prou a la nit per a estar descansat de dia. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada