dijous, 17 de desembre del 2020

Entrevista a l'Ariadna Ferrer

 Periodistes: Kilian i Anna


L'Ariadna és la nostra mestra de música, ha arribat aquest curs a la nostra escola i és una ex-alumna de la Torre Roja.

-       Quants anys tens?

Tinc 33 anys.

-       Com era l’escola quan tu estudiaves?

Al principi l’escola estava on hi ha el Pi Novell, després vam venir cap a aquest edifici i si no m’equivoco tot cicle mitjà i superior estàvem junts a on ara hi ha sisè. Era molt guai estar tots junts!

-       Per què has volgut ser professora a aquí?

Perquè volia tornar cap a Sant Pere a viure, i venir a treballar a l’escola.

-          Tens mascota?

Sí, una gata i un gos.

-        Tens germans o germanes?

Si, tinc un germà gran.

-        A quina promoció vas estudiar a l’escola?

A la promoció del 98-99.

-         De l’1 al 10, quant t’agrada l’escola? Per què?

Un 9, perquè m’agrada el projecte de l’escola, però sempre hi ha marge de millora!

-         Quina carrera has estudiat?

La carrera de flauta travessera, i magisteri musical.

-        Per què aquesta i no una altra carrera?

Perquè vaig començar a estudiar música de petita, i m’agradava tant que vaig decidir que volia que fos la meva professió.

-          Per què has decidit ser professora de cinquè?

Ho ha decidit l’equip directiu.

-          I per últim, t’ha agradat aquesta entrevista?

Sí! Sou  periodistes genials!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada