dilluns, 13 de maig del 2019

El nou personatge

Periodista: Gerard R

Hola sóc el Gerard Rico Garrido, tinc una  imaginació molt desenvolopada i m'agrada crear històries. El 17 de novembre es va crear el personatge més divertit de la meva imaginació. Es diu Pepe el Cerdillo, ara estaràs molt confós. Millor que t’expliqui perquè vaig crear aquest personatge. El vaig crear perquè volia, i era hora, d’imaginar-se algo.

“ Pepe el Cerdillo era un porquet normal i corrent. El granger el volia matar per cuinar-lo però en Pepe no volia i es va escapar, tot normal tot i que el granger, a part de ser granger, era científic i treballava amb animals i els mutava per estudiar les seves reaccions. El granger tenia una escopeta amb les bales de mutar i no havia recordat de canviar les bales normals. Va disparar al pobre Pepe el Cerdillo i el que va passar es que va mutar. El porquet, que ara té el cap de porquet i el cos d’humà, es volia escapar però anava sense roba i a la nit va entrar a casa del granger i va agafar el que va poder. Va agafar uns mitjons blancs i uns calçotets també blancs i bruts, unes sabates grogues i una pistola elèctrica. Ja que no sabia que hi ha fora de la granja.”

Característiques curioses del nostre personatge:
Pepe el Cerdillo té tatuatges i em direu,  per què té tatuatges, doncs perquè el tiet del granger era tatuador. Per practicar els tatuatges els feia en el porquet, el nostre estimat Pepe el Cerdillo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada