dimecres, 19 de febrer del 2020

Entrevista a la Mercè

Periodistes: Joana i Arianna

Hola nois i noies, hem fet una entrevista a la Mercè, i ara direm tot el que li hem preguntat i tot el que ens ha contestat.

1. Quants anys tens?
Tinc 52 anys.

2. Quants anys portes a l’escola ?
Porto 32 anys a l’escola.

3. Quant temps portes a l’escola?
A la classe de 5è porto 10 anys.

4. A quines altres classes has estat?
També he estat a P3,P4,P5,5è i 6è.

5. T’agrada ser professora?
 Sí, m’agrada molt ser professora.

6. De petita volies ser professora?
Sí, volia ser professora però també mestra i pilot d’helicòpter.

7. Per què vas venir a aquesta escola?
Perquè em va trucar la Maite per ajudar-la. “A l’escola llavors, només hi havia una mestra “.

8. Com vas venir a aquesta escola?
De primer em va contractar l’ajuntament: volien que a l’escola hi haguéssin dues mestres. Amb el temps, vaig aprobar les oposicions i vaig aconseguir quedar-m’hi fixa.

9. Costa ser professora?
Si t’agrada, no costa gens, és una feina molt gratificant, tot i les hores que cal dedicar-hi.

10. Has de tenir paciència amb tots els alumnes?
És clar que has de tenir molta paciència, però no només a l’escola sinó a tot arreu. No m’agraden els crits ni les discussions.

11. Quants anys has estudiat?
Els anys de l’institut i de la universitat. Quan el vaig fer jo, magisteri era una carrera de 3 anys.

12. Has estat a una altre escola?
No, jajaja!!! Sempre a St. Pere, al Torre Roja.

13. T’han agradat aquestes preguntes?
I tant!, sou unes bones professionals!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada