dimecres, 4 de desembre del 2019

Endevinalles de tardor

Periodistes: Anna, Arlet i Irene


  • A la tardor estic, jo que sóc de colors com el vermell, verd, groc, taronja o marró. Ja saps qui sóc???
  • Sóc d’un color que no et diré, perquè si no ja sabries què sóc. Em pots fer puré i per Halloween em veuràs molt pels carrers.
  • Sóc una por infinita.Que per Halloween estic per quasi per tots llocs.Vés passejant tranquil que et donaré un bon ensurt de cop!!!
  • A la tardor hi ha carbasses, fulles i castanyes, estic per boscos i muntanyes, costa molt trobar-me, si t’agrado a casa em menjaràs però no escullis l’equivocat que sinó et faré mal a la panxona. Qui sóc?
  • Quant plou i fa sol surto jo que dono més color a la vida. Qui sóc???
  • Arrugadeta sóc amb el nas punxegut vaig néixer jo.
  • Pel cel em veuràs volar, porto un barret punxegut, llarg i de color negre, ves-te’n corrent o un encanteri rebràs. QUI SÓC??
  • A la tardor es fa una festa on la gent es disfressa i fa por, hi ha disfresses que fan molta por com els vampirs i els zombies. Quina festa sóc?
  • Sóc de color verd i desgastat em veuràs. Amb les mans cap amunt vaig i quan em vegis sortiràs pitant . Què sóc???
  • Sóc una beguda molt saludable, tinc varis noms. Si em vols comprar vés als supermercats. QUINA BEGUDA SÓC ??
  • Està al cel, fa llum i molta calor. Què és???
  • A la tardor als arbres em trobaràs i plena de punxes estaré, quan em vegis ja sabràs. Qui sóc???


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada