dimecres, 15 de gener del 2020

Entrevista a la Lina

Periodistes: Sergi B,  Enric L i Carolina I.


Fem una entrevista a la Lina perquè porta 25 anys a l’escola i perquè no sabem molt d’ella.

1. A quin any vas començar?
- A l’any 1.994.

2. Tens algun animal?
- Sí, un gos.

3. Per què vas  decidir ser secretària?
- Em va sortir la feina.

4. Quants anys tens?
- Tinc 57 anys

5. T’agrada l'escola Torre Roja?
- Sí.

6. Quan eres petita vas estar en aquesta escola?
- No, vaig anar a una altra.

7. Quants anys portes treballant a l’escola?
-     Porto 25 anys

8. Per què vas venir a aquesta  escola?
       -  Perquè conec a la Maite i som amigues,
 
 9.On vius?
       -  A Canovelles.

10.Quants treballs has tingut?
      - 2 o 3.

11.Has sigut professora?
  - No,  però vaig cuidar nens petits.
 
12.Vas fer classes a nens o nenes?
   - No.

13.Tens germans o germanes, i si es el cas com es diuen?
  - Tinc una germana i un germà Santi i Yolanda.

14.T’agrada la web de la canalla. Cat?
 -   Sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada