dimarts, 16 d’octubre del 2018

Entrevista al campió del món de Trial Bici




Entrevista a Martí Yélamos  Baró
Exalumne de l’escola  Martí Yélamos Baró campió  del mon de trial bici.

Periodistes: Jorgina, David i Andrea.

Hola bona tarda Martí felicitats pel teu nou títol.
On i quan el vas guanyar?
Gràcies, el vaig guanyar a Lazzate Itàlia, el 5 d’agost del 2018.

Quan estaves competint com et senties?
El principi estava una mica nerviós, però després em vaig anar concentrant fins al final.

Quants anys fa que practiques aquest esport?
Vaig començar als 5 anys i ara en tinc 14 o sigui que  porto 9 anys.

Com ho fas  per combinar el entrenaments amb els estudis?
Una tarda toca fer trial i un altre deures.

A quina escola entrenes?
Entreno a Trial Evolution de Sant Antoni de Vilamajor i es que és una de les més grans del mon.

Quants títols importants has guanyat?
Importants n’ he guanyat: 2 campionats de Catalunya, 2 campionats ´d’Espanya, i 3 del món 2 individuals i un en equip.

Gràcies i bona sort aquest any.
Moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada