dilluns, 23 de gener del 2017

Entrevista Gerard Ferrer

Periodistes de la secció d'entrevistes: Pol Roure, Paula Rodríguez i Álvaro Laguarta

1.  Quants anys tens?

Tinc onze anys i faré dotze el tres de març.

2.  Quan va començar a interessar-te el handbol?

L’any passat.

3.  A quin equip jugues actualment?

Vaig començar en el Vilamajor i encara i sóc.

4.  Quants dies entrenes?

Dos dies a la setmana.

5.  Quins dies són?

El dimecres i el divendres.

6.  Quants sou a l’equip?

Som tretze.

7.  Quan va acabar la lliga?

Jo vaig començar la lliga quan gairebé ja havia acabat però el meu entrenador em va deixar jugar.

8.  On vau fer l’últim partit?

El vam fer a Montmeló.

9.  Us ha costat molt la lliga?

Alguns partits.

10.Esteu contens per haver guanyat la lliga?

Molt perquè ens ha costat bastant esforç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada